woensdag 30 september 2015

Dag 28; Las Vegas

Onze laatste dag in Las Vegas zijn we begonnen met een ongelooflijk uitgebreid ontbijt in hotel Paris. In plaats ven pancakes heb ik nog maar zo'n overheerlijke crepe gegeten.
Daarna zijn Peter en ik opgesplitst.
Peter had een kaartje voor the Auto Collections in het Linq hotel en ik wilde graag nog een keertje binnenkijken in het Venetian en de canals zien waar ze met gondels doorheen varen.
 

 
City Center

"Trevi fontein" bij Ceasar's Palace
 
The Venetian






 
 
Ook ben ik in hotel Mirage gaan kijken, ze hebben daar prachtige watervallen.
 

 
Om 0.30 pm hadden we afgesproken bij hotel Flamingo voor de lunch.
Dit Paradise Garden buffet kon wat kwaliteit betreft niet tippen aan het buffet in le Village maar de entourage was mooi. We hadden uitzicht op de tuin met flamingo's, zo lunch je niet iedere dag.
 
 








Na de lunch hadden we nog tijd om een laatste rondje te lopen over "The Strip" .
 
Hotel New York New York
 

Luxor Hotel
 
 
Vanavond dineren we in het Planet Hollywood, daar gaan we naar het Spice Market buffet.

 
Daarna is het tijd om de koffer in te pakken want morgenochtend vertrekken we naar de McCallan luchthaven voor het eerste deel van onze vlucht naar Salt Lake City, daar hebben we slechts 35 minuten overstaptijd.
In die tijd moeten we uit het vliegtuig zien te komen en op tijd bij de volgende gate proberen te zijn. Ik hoop dat dat gaat lukken....

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten